top of page
Referenciáink
Első lépések a siker felé
Ahhoz, hogy a lehető legpontosabban meg tudjuk állapítani, milyen szolgáltatásokra, fejlesztésekre lesz szükség vállalkozásodban. Először is precízen meg kell értenünk annak üzletmenetét.
Ekkor dokumentáljuk, milyen értékesítési csatornákon keresztül érkeznek jelenleg hozzátok a vevőitek, vannak-e visszatérő vevőitek. Milyen gyakran történik vagy lehetséges az újravásárlás a piacotokon?
És még rengeteg ehhez hasonló kérdésre kapunk választ, ekkor már körvonalazódik, melyik is lesz a leghatékonyabb irány.
De nem elégszünk meg ezzel.
Adott esetben piackutatást javaslunk, más esetben hirdetéseken keresztül építünk megfelelő méretű marketing adatbázist (MIR). Ha minden egyes elem a helyére került, minden egyes résztvevő pontosan tudja a feladatát, amikor kiképeztük az értékesítőket, okosan kérdeznek az eladók, rend van a raktárosok fejében, az ügyfélszolgálatosok tudják az összes részletet és feltételt. Ekkor és csakis ekkor kezdődhet a kampány időszak.
Ekkor "a gép forog az alkotó pihen!"
De nem nálunk!
A piac folyamatosan változik, a konkurencia és a fogyasztók is reagálnak a kampányainkra. Nem engedhetjük ki a kezünkből az irányítást egy pillanatra sem.
Ezt kapod tőlünk a kampány menedzsment időszaka alatt.
Majd a végén természetesen egy összefoglaló riportot, melyben tájékoztatunk az eredményekről, kitekintést adunk, hogyan tovább, milyen szerepet töltünk be jelenleg a piacon.
bottom of page